Litoral Tour si Mamaia Estival, traseele vacantei

Incepand de sambata, turistii care vin in Constanta se pot plimba cu autobuzele supraetajate pana in Mamaia si Mangalia
Tarifele practicate de RATC sunt aceleasi ca vara trecuta

Catalin PALIU

Cu doua zile in urma, Regia Autonoma de Transport in Comun Constanta a inaugurat traseele turistice Litoral Tour si Mamaia Estival, care au ca scop transportarea persoanelor pe litoralul romanesc si in statiunea Mamaia cu autobuzele supraetajate achizitionate anul trecut de Primaria Constanta. Traseul Litoral Tour este destinat celor care doresc sa viziteze statiunile din sudul judetului, pana in Mangalia, iar traseul Mamaia Estival deserveste pe cei care vor sa ajunga in statiunea Mamaia. Potrivit lui Dumitru Coiciu, directorul general al RATC Constanta, pentru inceput vor fi folosite doar cate doua autobuze pentru fiecare din cele doua trasee, iar dupa 20 iunie, pentru Mamaia Tour vor fi puse la dispozitie opt masini. Tarifele practicate de RATC pentru transportul turistilor pe cele doua trasee sunt accesibile pentru toate buzunarele. „Tarifele sunt aceleasi ca si anul trecut. Ne-ar placea foarte mult sa credem ca ne organizam mai bine ca anul trecut, adica avem deja o experienta, si de asta am inceput si mai devreme, anul trecut am inceput in iulie”, a declarat Dumitru Coiciu. Pentru traseul Mamaia Estival, calatorii vor plati 2,5 lei, in timp ce turistii care vor sa plece pe litoral vor scoate din buzunare, pentru un singur drum, 8 lei, iar pentru dus-intors, doar 12 lei. Ca o noutate fata de sezonul estival precedent, programul de plecare a autobuzelor de la gara a fost corelat cu ora sosirii trenurilor in orasul Constanta, astfel incat turistii sa fie preluati imediat si transportati ori in statiunea Mamaia, ori pe litoral. Un alt aspect de mentionat este faptul ca in autobuze au fost montate camere de supraveghere, pentru a preveni si descuraja actiunile hotilor de buzunare, care, astfel, ar putea fi identificati foarte usor. Dumitru Coiciu declara ca se asteapta ca numarul celor care vor dori sa faca un drum cu autobuzele supraetajate sa fie mai mare ca in 2007.

Comenteaza acest articol

css.php