Se cere capul Corinei Martin?!?

Se cere capul Corinei Martin?!?

Mohammad Murad şi Nicolae Bucovală au trecut la un atac dur la adresa Corinei Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, criticând în fel şi chip modul în care aceasta promovează Staţiunea Mamaia, în cadrul întâlnirii Municipalităţii cu toţi investitorii din staţiune. Şi nimeni nu a sărit în apărarea sa, primarul interimar Decebal Făgădău îndemnând, totuşi, la împăciuire şi o bună colaborare.

În cadrul primei întâlniri a viceprimarului cu atribuţii de primar, Decebal Făgădău, cu toţi patronii din Mamaia, desfăşurată marţi seară, a avut loc un atac fără precedent la adresa Corinei Martin, preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării, care administrează taxa de promovare impusă tuturor agenţilor economici din staţiune. Cel mai vocal s-a arătat Mohammad Murad, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc, care a declarat toată seara, ori de câte ori a avut ocazia, că e nevoie de un nou capitol, o nouă etapă, un nou concept de promovare al Mamaiei.

„Concurăm cu Grecia, Bulgaria şi Turcia, avem hoteluri ca şi la ei, dar ne lipseşte promovarea. Aşa că nu vom câştiga niciodată. Unii dintre noi nu mai suntem de acord cu modul în care se face promovarea staţiunii. Trebuie schimbat modul în care se cheltuiesc banii strânşi din taxa de promovare“, a susţinut Murad încă de la debutul întâlnirii.

El a declarat apoi, pentru „Observator de Constanţa“, că promovarea Mamaiei trebuie făcută mult mai bine, la un alt nivel. Deoarece Corina Martin ar veni cu tot felul de iniţiative care nu au efect, iar ea ar trebui să fie înlocuită dacă nu îşi schimbă modul de gândire, dacă nu va fi mai deschisă la propunerile patronilor din turism.

„Sunt deschis la orice, dar dânsa doar vorbeşte, nu ascultă, nu aude. Îi recomand un ORL-ist. Pentru că nu există staţiunea Mamaia pentru o persoană, ci e nevoie de o persoană pentru staţiune. Nu plătim taxa de promovare ca să o promovăm pe ea“, ne-a declarat Mohammad Murad.

Preşedintele F.P.T.R. a fost susţinut, marţi seară, şi de Nicolae Bucovală, preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia. Acesta a declarat că promovarea staţiunii trebuie făcută altfel şi că, în ultimele două-trei săptămâni, a observat că lucrurile nu stau prea bine în acest sens. „Suntem blocaţi în evenimente izolate, redundante, fără vizibilitate mare“, a precizat Bucovală. Ieri, acesta a completat, pentru „Observator de Constanţa“, că, de fapt, nu îşi doreşte schimbarea Corinei Martin din funcţia din preşedinte al Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, dar vrea o nouă viziune asupra promovării staţiunii Mamaia.

E dezamagită ca om şi ca femeie

Marţi seară, Corina Martin nu a ripostat la atacurile celor doi, dar ieri ne-a declarat că este dezamăgită ca om şi ca femeie de atitudinea lor de la întâlnirea cu primarul Făgădău, motivând că e normal să existe păreri diferite, dar e important cum le exprimi.

„Domnul Murad nu este membru în Asociaţia Litoral – Delta Dunării, deci nu poate decide cum se cheltuiesc banii din taxa de promovare. L-am invitat de nenumărate ori să se înscrie, împreună cu F.P.T.R., chiar şi marţi, dar nu vrea. Poate este membru în Asociaţia Patronală, care face parte din asociaţia noastră, şi de aceea are diverse opinii, nu ştiu. Dar domnul Bucovală este vicepreşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, deci poate oricând să spună cum vrea să cheltuim banii, are acces la toate deciziile noastre. Doar nu îi dau pe ce vreau eu, se stabileşte în comisia noastră ce organizăm. Probabil sunt supăraţi pe mine pentru că nu sunt de acord cu propunerea lor ca Mamaia să fie administrată de o firmă privată“, ne-a precizat Corina Martin.

Aceasta nu îşi doreşte ca staţiunea să nu mai fie administrată de Primărie, în primul rând pentru că nu există o astfel de legislaţie. În plus, locuitorii Constanţei plătesc taxe şi impozite şi pentru staţiunea Mamaia, iar administraţia locală are obligaţia de a o întreţine.

Corina Martin a dorit şi să precizeze că Asociaţia Litoral – Delta Dunării este şi preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare din toată ţara, fiind apreciată pentru cum face publicitate Mamaiei.

Mai bine o firmă specializată

La aceeaşi întâlnire, managerul Clubului Fratelli a propus ca promovarea staţiunii să fie făcută de o firmă care se ocupă de aşa ceva, specializată, lucru aprobat de mai mulţi dintre patronii din Mamaia, iar ieri Corina Martin s-a declarat de acord cu un asemenea proiect, dar această propunere trebuie discutată cu toţi membrii asociaţiei.

Şi primarul interimar al Constanţei, Decebal Făgădău, ar susţine un asemenea proiect, pentru organizarea de evenimente şi managementul imaginii staţiunii, mai ales că ne-a declarat că dacă agenţii economici din Mamaia se mai ceartă din cauza taxei de promovare, o desfiinţează.

Valentin ISPAS

One Comment

  1. Corina Martin a facut ceea ce se putea, in conditiile in care nu a existat o strategie de promovaree de lunga si scurta durata, unitara. Este de apreciat insa implicarea dumneaei, efortul depus, energia consumata organizand diverse evenimente si pasiunea cu care face ca lucrurile sa se intample. Daca se va angaja o agentie de promovare trebuie sa fie una foarte buna, din Bucuresti, cu experienta vasta si care sa vina cu ceva realmente inovativ si waw. Daca se va merge pe prietenii si se va alege o agentie micuta in speranta ca se va descurca, la asemenea produs – Mamaia – nu va merge, se vor irosi banii si va fi la fel. Abia astept sa vedem ce iese.

Comenteaza acest articol

css.php