Targ pentru intreprinzatorii dobrogeni

Evenimentul desfasurat pe parcursul a doua zile reuneste aproximativ 40 de societati cooperative, societati comerciale, institutii publice si private.
Fiecare participant beneficiaza de sase mp pentru expunerea produselor.

Oficiul Teritorial pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie Constanta a inaugurat ieri, la Tulcea, la Sala Polivalenta, prima editie regionala a Targului Regional Cooperatist TINCOOP 2008. Potrivit reprezentantilor OTIMMC Constanta, obiectivul targului consta in sustinerea societatilor cooperative, promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltarii afacerilor, precum si cresterea numarului de locuri de munca din domeniul cooperatist.  „Targul se doreste a fi spatiul in care afacerile, initierea sau extinderea acestora, oferta de finantare nerambursabila, creditare, garantare si consultanta, dar si programele comunitare, guvernamentale sau nonguvernamentale de sprijin financiar acordat IMM sa se constituie intr-un tot unitar si coerent. Toate aceste elemente au menirea de a constientiza participantii ca trebuie sa fie bine informati si ca-si pot dezvolta si promova business-urile apeland la cele mai potrivite programe, produse si alternative de finantare“, a precizat Dumitru Nancu, director executiv al OTIMMC Constanta. Evenimentul, care se desfasoara pe parcursul a doua zile, reuneste aproximativ 40 de societati cooperative, societati comerciale, instututii publice si private. 

Potrivit directorului OTIMMC, fiecare participant beneficiza in cadrul targului de un spatiu expozitional cu suprafata de sase mp pentru prezentarea produselor de mestesug si artizanat, iar participarea la eveniment este gratuita. Cu prilejul deschiderii oficiale a targului, reprezentantii Ministerului pentru IMM, Comert, Turism si Profesii Liberale au prezentat Ghidurile Solicitantului pentru Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa Prioritara I – Un sistem de productie inovativ si ecoeficient, precum si Ghidul Surselor de Finantare 2009.  Intreprinzatorii care vor vizita acest targ vor putea beneficia de consultanta, idei si planuri de afaceri, marketing, educatie si formare profesionala, tehnologia informatiei, comunicare si servicii de publicitate. Totodata, vor putea obtine informatii despre credite bancare, posibilitati de asigurare, dar si despre noutatile din domeniul furnizarii de articole de birotica, echipamente, materii prime si materiale.

Dana ANTOHE

Comments are closed.

css.php